Handelsbetingelser

Handel med DOAL-firmagaver

DOAL-firmagaver.dk handler kun med virksomheder med CVR-nummer eller offentlige instanser, der handler via EAN. Udbudspriserne er baseret på et minimumsbestillinger og derfor er disse også lavere end de vejledende detailpriser man som slutbruger præsenteres for i detailbutikker/-webshops.

Alle priserne er oplyst ex. moms og der fremsendes faktura efter køb.

Betaling

DOAL modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB, samt via EAN. Betaling vil først blive trukket på virksomhedens konto, når varen afsendes.

DOAL krypterer alle kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Bestilling på kr. 3000 ex. moms eller derunder pålægges administrationsgebyr på kr. 250,00 ex. moms.

Levering

Bekræftet leveringstid er afsendelses-tidspunkt. DOAL er ikke lagerførende og dermed sker levering fra 3. part. , DOAL’s leverandører.  DOAL’s underleverandører leverer med deres valg af fragtmand/transportører.

Levering sker for købers regning og risiko. Fragtpriser er som følger:

Ved køb på kr. 7.999,00 og derunder fragt kr. 375,00

Ved køb på kr. 8.000,00 ex. moms og derover leveres fragtfrit.

Levering sker hurtigst muligt med en estimeret leveringstid er på 4 – 6 dage, med mindre andet er aftalt. Det er muligt at ønske en senere levering. Dette noteres i kommentarfeltet ved betaling.

DOAL kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos transportører eller 3. part.

Reklamationsret

DOAL yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles DOAL indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

Reklamation og varereturnering

Returnering af varer grundet reklamation kan ikke foretages til DOAL uden forudgående aftale. Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

DOAL aps
A.P. Møllers Allé 9C
2791 Dragør

Telefon 20 72 62 01

Videregivelse af personoplysninger til tredje part

I forbindelse med levering af ordren videregives relevante og nødvendige personoplysninger til tredjepart i form af fragtfirmaer, herunder Danske Fragtmænd, GLS, , DHL og Xpressen. Der videregives kun de oplysninger, der er nødvendige for at kunne ekspedere ordren hos DOAL aps. Fragtfirmaerne er selvstændig dataansvarlige for den udleverede persondata.